Senny Book Tag


Do wykonania Sennego Book Tagu nominowała mnie Marta z bloga martawsrodksiazek :) Nie przedłużając, zapraszam! :) 



SEN, KTÓRY POCHŁANIA BEZ RESZTY,
czyli książka, od której nie można się oderwać.



Nie potrafię wybrać jednej, dlatego musicie mi wybaczyć, że napiszę o kilku książkach. Na pierwszy ogień Luonto, Melissy Darwood, będę o tej książce pisać aż do znudzenia, bo jest rewelacyjna! Świetny pomysł na fabułę, zmiana kierunku akcji w momencie kiedy wydawać by się mogło, że już wiemy co i jak, a wszystko napisane w lekkim i barwnym stylu. Kolejną książką jest Dwór Mgieł i Furii Sarah J. Maas, tego chyba nie muszę uzasadniać? Na koniec, cała seria o Kubie Sobańskim, seryjnym mordercy z Krakowa, czyli Pamiętnik Diabła, Proces Diabła oraz Spowiedź Diabła. Od tych trzech książek Adriana Bednarka nie można się oderwać. 


PÓŁSEN, 
czyli książka, którą przeczytałaś i od razu zapomniałaś.

Musiałam przejrzeć półkę - Dwie świątynie. Przyznaję, że kompletnie nie pamiętam tej książki. 


SEN, W KTÓRYM WIESZ, ŻE ŚNISZ, 
czyli książka, która jest typowym średniakiem.

Typowy średniak? Hm... Z bólem serca - Szansa, Vi Keeland :( 


KOSZMAR, 
czyli książka, po której nie mogłaś spać.

Jack Ketchum i jego Przejażdżka.


SEN, O KTÓRYM PAMIĘTASZ OD LAT, 
czyli książka, do której chętnie wracasz.

Wspominałam o tej książce już kilka razy - P.S. Kocham Cię Cecelii Ahern. Uwielbiam tę historię.


SEN, O KTÓRYM CHCESZ JAK NAJSZYBCIEJ ZAPOMNIEĆ, 
czyli najgorsza książka na półce.


Zamordować dziecko, tak złej książki dawno nie czytałam....


SEN, W KTÓRYM NIE BYŁAŚ SOBĄ, 
czyli książka, w której bohater nie jest człowiekiem.


Seria Dwory Sarah J. Maas i mój ukochany Rhys oraz seria Szklany Tron i Rowan <3 


SENNE MARZENIE, 
czyli książka, w której chcesz żyć.


Nie mam takiej jednej książki, do większości przeczytanych przeze mnie książek chciałabym ''wejść'', choć na jeden dzień. 


WSPÓLNY SEN, 
czyli kto ma wyśnić ten tag.


Do wyśnienia tego tagu zapraszam:

Darię z Kraina Książką Zwana
Patrycję z Molinka Książkowa
Hanię z Nie oceniam po okładkach
Irenę z Zapatrzona w książki
Maję z Zaczytana do samego rana
Anitę z Legendary Booklover 

2 komentarze:

  1. Często trafiam na książki ''średniaki''. Z tego powodu nie doczytuję ich nigdy do konca.

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo fantastyki :) P.S Kocham cię również uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger