Gorąca zapowiedź - J. Sterling - The Perfect Game #1. Rozgrywka

Data premiery: 25.10.2017
Wydawnictwo SQN

On jest rozgrywką, w którą ona jeszcze nie grała.
Kiedy Cassie poznaje w college’u Jacka, postanawia omijać go szerokim łukiem. Gwiazdor drużyny baseballowej uosabia wszystko, czego dziewczyna nie znosi w facetach – jest przystojny, uwodzicielski, pewny siebie, ma wielkie ego i… zabójczo piękne oczy. Sprawy się komplikują, kiedy Jack zaczyna zwracać na Cassie szczególną uwagę. Co tak naprawdę kryje się za jego zainteresowaniem? Czy ma ono jakiś związek z przeszłością dziewczyny? Ile można poświęcić, aby być z ukochaną osobą?
Zapnij pasy! Przejażdżka z The Perfect Game. Rozgrywka sprawi, że serce nieraz zabije ci szybciej. Czasem życie to prawdziwy rollercoaster.




UWAGA! 
Ogłoszenie 😁

Książkę The Perfect Game #1. Rozgrywka objęłam patronatem medialnym!

Dziękuję Wydawnictwu SQN za zaufanie :)


The Perfect Game #1. Rozgrywka możecie zamawiać TUTAJ.


Teraz co, nie co o autorce :)


Jenn Sterling postanowiła zacząć pisać książki, gdy została zwolniona z pracy. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, ponieważ pisanie od początku wychodzi jej… fenomenalnie. Sterling jest autorką bestsellerowej serii The Perfect Game. Odwiedź jej stronę: www.j-sterling.com.
Co mówi o sobie? „Kocham baseball, ciepłe letnie wieczory, plażę, południową Kalifornię, Dodgersów, Malibu, śmiech, zawieranie nowych przyjaźni, poznawanie ludzi, podróże i… ciebie. Zgadza się, kocham cię. Chyba że jesteś dupkiem – jeśli tak, to jednak cię nie kocham”.



Już wkrótce na blogu pojawi się wywiad z Jenn Sterling :)
Chcielibyście ją o coś zapytać? 

5 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że rzadko czytam takie książki (wnioskuję z opisu fabuły), ale obecnie mam taką ochotę :) A Panią Jenn Sterling zapytałabym o to, od czego zaczyna tworzenie opowieści? Czy ma jakieś zręby historii? Czy na początku ma charakternego bohatera dla którego tworzy świat? I jeszcze, czy pozwala swoim bohaterom trochę żyć własnym życiem? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję patronatu :) Książkę oczywiście chcę przeczytać, to zdecydowanie moje klimaty :)
    Ja chciałabym zapytać czy inne książki autorki też będziemy mieli okazję poznać?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym przeczytała tę książkę bo lubię taką tematykę. A recenzja tylko utwierdziła mnie w tym że to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny patronat. Zazdroszczę. Nie słyszałam dotąd o tej książce, a że uwielbiam takie klimaty, z przyjemnością przeczytam. Może z racji patronatu będą u Ciebie jakieś konkursy z tą powieścią ;) Chętnie spróbowałabym swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Właśnie dzisiaj otrzymałam tę książkę od wydawnictwa także już nie mogę się doczekać, aż poznam :) Liczę na ekscytująca lekturę :)

    Goszaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger