Uśpione królowe - Rozdanie patronackie

Hej Kochani, zapraszam do udziału w rozdaniu patronackim z książką "Uśpione królowe" Hanny Greń.





Aby wziąć udział w rozdaniu należy:

*Zgłosić się w komentarzu
* Polubić My fairy book world na Facebooku

Będzie mi miło, jeśli udostępnicie informacje o rozdaniu.


REGULAMIN:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: My fairy book world.
2. Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo Repilka.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy spełnić warunki wymienione powyżej.
4. Konkurs trwa od 10.10.2017 roku do 17.10.2017 do godz. 23.59
5. Wyniki pojawią się do 5 dni po zakończeniu rozdania.
6. Nagrodą jest jeden egzemplarz książki ''Uśpione królowe''.
7. Konkurs skierowany do osób posiadających adres korespondencyjny w Polsce.
8. Na kontakt mailowy od zwycięzcy czekam 3 dni. Po upływie tego czasu - nagroda przepada.
9. Za wysyłkę książki odpowiada sponsor.

35 komentarzy:

  1. Zgłaszam się. Chętnie przeczytam książkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    https://www.facebook.com/SABINAEWAANNAF/posts/10208171803372769

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się bardzo chętnie☺

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się, na fb lubię jako Maria De

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się 💛💙💜💚❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się do konkursu! Marzy mi się ta książka Hani... 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :) Marzeniem moim, jest poznać twórczość tej autorki... więc może tym razem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się i bardzo chętnie przeczytam tę książkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się😊
    Baner udostępniłam https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=358195187963309&id=100013184914101

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się z przyjemnością;) Post udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/ewelina.ambroziak.1/posts/2079834592042502

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się ;) Lubię na facebooku jako Sylwia Jamrozik

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)
    Profil polubiony jako: Małgorzata Wójcik

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    Na fb lubie jako Monika Grudzińska.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się. :)
    Lubię na Facebooku i udostępniłam informację o rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)
    Stronę lubię jako Gosia Stępień

    OdpowiedzUsuń
  19. Przybyłam, polubiłam , zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    polubiłam i udostępniłam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger